Jornada sobre dinàmiques de millora contínua

Segona sessió del Curs del Campus Universitari de la Mediterrània

Jornada del CUM sobre dinàmiques de millora contínua

 

Dia: 25-04-2017        

Hora; 17.00 a 21.00 h.

Lloc: Neapolis

 

Direcció

Jaume Aldavert Pallerols

Enginyer en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte (UPC-EPSEVG)

President de l’Associació Catalana per a la Millora Contínua i la Innovació.

 

 

Coordinació:

 

Associació Catalana per a la Millora Contínua i la Innovació.

www.acxmc.cat

 

Professors:

 

Jordi Antonio Saez, Enginyer Industrial (UPC), Gerent d’Ecoservei Digital  i Soci Consultor de ServiConsulting.

 

Xavier Aldavert Marcellés, Llicenciat en Psicologia (UNED) Máster en Coaching i Lideratge (UB) Soci Director de ServiConsulting

 

Preus

- 50€

 

Descomptes

- 25 euros persones empadronades a Vilanova i la Geltrú.

- 35 euros estudiants i comunitat UPC.

- 45 euros persones que pertanyin a la comunitat educativa de Vilanova i la Geltrú.

 

Descripció del curs.

 

L’objectiu de la dinàmica de la Millora Contínua és mostrar a la mateixa aula el potencial d’aplicar les eines Lean Management amb una bona gestió de persones a qualsevol empresa de serveis. Durant el curs, l’alumne entén i visualitza sistemes capaços de solucionar problemes a la seva organització, sempre focalitzant en la generació de noves oportunitats que afegeixin valor als processos de l’empresa.

 

Tota la dinàmica està centrada en comprendre els principis del Lean Management:

 

1.         Comprendre què vol el client realment. El valor pel qual està disposat a pagar.

2.         Eliminar totes les activitats i processos que no estiguin alineats amb la generació del valor que vol i necessita el client.

3.         Eliminar els malbarataments que ens fan ser ineficients, creen tensions dins l’equip, fan que no estiguin conformes i produeixen un conjunt de problemes que interrompen i dificulten els nostres processos.

 

Objectius del curs.

 

1.         Ajudar les empreses de serveis a començar la transformació cap a l’excel•lència operacional atorgant als gerents i als agents del canvi totes les competències del Lean necessàries.

2.         Millorar i reforçar l’ensenyament pràctic del Lean amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència de les Organitzacions.

3.         Aportar beneficis reals i ràpids a les Organitzacions en les quals treballen els nostres alumnes. 

Twitter - Últimes interaccions